Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Η Θεία Λένα κι ο ...Αμερικανός Πρέσβυς....

Της Ελένης Ζάχαρη


Καλημέρα παιδάκια!

Ο απόηχος μιας φωνής υπάρχει ακόμη στ' αυτιά μου από τότε που πιτσιρίκι άκουγα την πρωινή εκπομπή της Λένας Κροντηρά...

Αυτή, η Αντιγόνη Μεταξά, η Γεωργία Ταρσούλη...ονόματα που έχουν σημαδέψει τα παιδικά μου χρόνια και θαρώ κι άλλων πολλών.

Έτσι λοιπόν την Τρίτη παρατηρώντας σε γνωστό δρόμο της Αθήνας ένα κηπάριο μ' ένα βράχο στον οποίο υπήρχε τιμητική πλακέτα για τη Λένα Κροντηρά πήρα μια χαρά, έβαλα το κινητό στην κάμερα, παραβίασα ελαφρώς την οικολογική μου συνείδηση πατώντας πάνω στο τριφύλλι για να πλησιάσω λιγάκι, πάτησα το ζουμ, κι άρχισα να φωτογραφίζω το βραχάκι..

Ξαφνικά ακούω μια φωνή χαζοχαρούμενη: " Γιατί το φωτογραφίζετε;"

Γυρίζω και βλέπω ένα μπάτσο αρματωμένο σαν αστακό, πιτσιρικά να με κοιτάει με βλέμμα βοδινό! " Ορίστε;" λέω...

"Γιατί το φωτογραφίζετε;" μου ξαναλέει

Χαμογελώ κι εγώ και τον ρωτάω: " Εσείς με τι μεγαλώσατε;"

"Ε;" μου απαντάει.

"Με τι μεγαλώσατε λέω!"

"Τι εννοείτε;" μου ξαναπαντάει..

"Η Θεία Λένα;; Δεν σας λέει κάτι;"

"Α! Ναι...κάτι έχω ακούσει...μου δίνετε μια ταυτότητα παρακαλώ;"

Μένω μαλάκας εγώ! " Να σας δώσω αλλά τι να την κάνετε; Θέλετε ταυτότητα γιατί φωτογράφιζα τη Θεία Λένα;;; "

"Όχι, θέλω τα στοιχεία σας γιατί απέναντι είναι το σπίτι του Πρέσβυ!"

Εεε! Κάνω κι εγώ και κοιτάω μπροστά μου που βρίσκεται η αυλή ενός παιδικού σταθμού και πλάι κάτι μπουγάδες...

"Πού απέναντι;" του λέω...και μου δείχνει πίσω!

"Το σπίτι του Αμερικανού Πρέσβυ!"

Δίνω την ταυτότητα κι αρχίζω να ψέλνω..έρχεται πίσω και μου λέει: " Πρέπει να σας ενημερώσω πως όταν κάποιος φωτογραφίζει στρατιωτικούς ή διπλωματικούς στόχους κρατάμε τα στοιχεία του!"

"Πρέπει να σας ενημερώσω ότι αυτό το γνωρίζω ωστόσο δεν βλέπω τον στόχο που φωτογράφισα!" του λέω κι εγώ.

Επίσης να σας ενημερώσω ότι καλό θα είναι να ντρέπεστε που φυλάτε αυτούς που ευθύνονται για τα κατά συρροήν δεινά αυτού του τόπου και παίρνετε τα στοιχεία τα δικά μου για τις φωτογραφίες!!
"Δεν φταίω εγώ!" μου απαντάει....

"Όχι! Φταις! Γιατί δεν έχεις συναίσθηση πως αυτοί εδώ και οι Κυβερνήσεις των τελευταίων ετών έφεραν την χώρα μας εδώ!!! Στο τέλος θα μας πείτε να τους κάνουμε και μετάνοιες!!!"

Δεν ξέρω αν είχα δίκιο ή άδικο αλλά πρώτον μου ήταν αδιάφορος κι ο Πρέσβυς και το σπίτι του κι όλοι οι Αμερικάνοι μαζί! Δεύτερον, όλοι οι τρομοκράτες φωτογραφίζουν την τιμητική πλακέτα της Θείας Λένας ως.......διπλωματικό στόχο....!!!! Τρίτον, πόσο χαζός μπορεί να ήταν που δεν πήρε το κινητό μου να δει τι φωτογράφισα; Λες να συμμετάσχω σε επίθεση και να έχω αφήσει την σφραγίδα μου;;;

Ευτυχώς....ξέρουν πολύ καλά να κάνουν τη δουλειά τους στις πορείες και στις διαδηλώσεις!
Κατά τ' άλλα ο Αμερικανός Πρέσβυς νομίζω πως δεν ήθελε να χάσει τη δημοφιλία που νομίζει πως έχει(;) από μια.. Θεία Λένα..

Δεν ερχόταν να μου πει να τον βγάλω μια φωτογραφία;

Εγώ βέβαια τα χαιρετίσματά μου δεν παρέλειψα να τα στείλω! Αν μεταβιβάστηκαν δεν γνωρίζω και πολύ θα λυπηθώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου