Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Βαρουφάκης: Αν δεν ήμουν τρομαγμένος, θα ήμουν επικίνδυνος

Πολιτική


Εκτενή συνέντευξη στον Guardian παραχώρησε ο υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «το πρόγραμμα διάσωσης το 2010 δεν ήταν για την Ελλάδα, ήταν για την διάσωση των γερμανικών και των γαλλικών τραπεζών. Το κοινό στη Γερμανία παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως τα χρήματα πήγαν στους Έλληνες, το ελληνικό κοινό παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως αυτό ήταν η σωτηρία μας».

Παράλληλα, ο ίδιος τόνισε πως «συνεχώς ακούμε πως αν δεν υπογράψουμε θα έρθει ο Αρμαγεδδώνας. Η απάντησή μου είναι "ας έρθει". Δεν υπάρχει plan B. Αυτό είναι το plan B».

Κι αν τελικά έρθει η καταστροφή, τι θα γίνει τότε, ρωτά η δημοσιογράφος του Guardian: «Αυτό είναι σαν να με ρωτάτε τι θα γίνει αν κομήτης χτυπήσει τη Γη. Δεν έχω ιδέα. Καμία». Όπως εξηγεί ο ίδιος, ««τώρα έχουμε χάσει τα πάντα», γι' αυτό μπορούμε να μιλήσουμε λέγοντας αλήθειες, και είναι ώρα να το κάνουμε αυτό».

Από την άλλη πλευρά πάντως, ξεκαθάρισε ότι και ο ίδιος νιώθει το αίσθημα του φόβου σε κάποιες στιγμές. «Αν δε φοβόμουν, θα ήμουν άφθαστα επικίνδυνος» δηλώνει ανοιχτά ο υπουργός Οικονομικών».

Η δημοσιογράφος του Guardian πλέκει το εγκώμιο του Γιάνη Βαρουφάκη, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: Βαρουφάκης από κοντά είναι μυώδης, γυμνασμένος, συμπαθής και ελαφρώς εναλλακτικός, δηλαδή όλα όσα δείχνει η κάμερα. Αυτό που δεν δείχνει η κάμερα είναι ότι έχει ενέργεια, συγκέντρωση και ένταση. Μια ώρα κοντά του σε πηγαίνει σε διάφορα πεδία, από τον Μαρξισμό μέχρι τις χαρές της τζαζ και από την Ευρωζώνη στην ποίηση.
Πηγή: Guardian

Από το HuffPost 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου