Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Τσιπροφρουροί επί το έργον!!!

Κοινωνία



Κοινοποίηση μηνυτήριας αναφοράς Καλλίνικου Νικολακόπουλου για διάπραξη συκοφαντικής δυσφήμησης στο διαδίκτυο

Την 28/8/2015 είχα προβεί σε δημόσια διάψευση συκοφαντικών δημοσιεύσεων και αναρτήσεων στο διαδίκτυο, που είχα δεχθεί από γνωστούς κύκλους και από μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων Παρά όμως την κατηγορηματική μου δήλωση και την καλή μου πρόθεση, ουδείς δεν ανασκεύασε τα όσα ψευδέστατα και συκοφαντικότατα είχε δημόσια αναρτήσει σε βάρος μου και εξακολουθούσε να συντηρείται η εις βάρος μου λασπολογία.

Κατόπιν αυτών προέβην σε κατάθεση έγκλησης – μηνυτήρια αναφοράς, για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από τις χυδαίες και χωρίς όρους επιθέσεις. Μεταξύ των μηνυομένων είναι και γνωστός Δημήτρης Μπεκιάρης, διαχειριστής του periodista.gr καθώς και ο γνωστός FantomaRimbaud ή κατά κόσμο Γιάννης Αθανάσιος Παπάς.

Για όσους μελλοντικά αποπειραθούν να με κηλιδώσουν και πάλι, επισημαίνω ότι η νομική απάντησή μου θα είναι εξίσου σκληρή.

Παρακάτω επικολλώ το ακριβές αντίγραφο της μηνυτήριας αναφοράς που κατέθεσα την 29/9/2015 στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Ιωαννίνων.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου