Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Φόρος και στο χέσιμο

Του Όττο


Αποκλειστική συνέντευξη στη Σφήκα που έδωσε γνωστή βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ στον απεσταλμένο μας στο Θιβέτ, κύριο Κωστή Ανετάκη...

-Κυρία Θεομπαιχτάτου, τι έχετε να πείτε για τις διαμαρτυρίες των πολιτών, σχετικά με τον νέο φόρο επί της αφόδευσης (λαϊκιστί χέσιμον που πλέον δεν τυγχάνει και αυτό εξαιρέσιμον);

-Νομίζω αγαπητέ κύριε Ανετάκη μου (ειρήσθω εν παρόδω, χρόνια σας πολλά, να ζήσετε να σας αρμέγουμε για το καλό της πατρίδας) ότι πρόκειται για κακόβουλο λαϊκισμό ακραίων φασιστοσταλινικών στοιχείων, επονείδιστων, παράνομων και σαφώς επαχθών.

-Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένη κυρία Θεομπαιχτάτου μου;

-Φυσικά και μπορώ. Η ιδεολογική καθαρότητα της Αριστεράς μάς οπλίζει με καίρια κι ακλόνητα ταξικά επιχειρήματα.

- Το λοιπόν;

-Ακούστε κύριε Ανετάκη μου. Είναι παγκοίνως γνωστόν, από την παιδική μας ακόμα ηλικία ότι "πολλά φαγιά, πολλά κακά", όπως το 'λεγε η κακομοίρα η μάνα μου, που δεν έζησε για να με δει να σώζω τη χώρα. Κατά συνέπεια, ο φόρος επί της αφόδευσης δεν αφορά όσους διάγουν λιτό αριστερό βίο, αλλά όσους επιμένουν ακόμα να τρώνε υπέρμετρα, δηλαδή πάνω από το όριο των χιλίων θερμίδων ημερησίως.

-Μα... επαρκούν χίλιες θερμίδες για να επιβιώσει κάποιος κυρία Θεομπαιχτάτου μου;

-Παρακαλώ μη λαϊκίζετε κι εσείς, γιατί σας έχω και σε υπόληψη, κρίμα είναι. Θα σας υπενθυμίσω κύριε Ανετάκη μου, ότι είμαστε από τους πιο παχύσαρκους λαούς στον κόσμο. Η κυβέρνηση της Αριστεράς φροντίζει για την υγεία όλων των Ελλήνων. Έτσι θα μειωθεί το κόστος περίθαλψης και θα πιάσουμε τους στόχους του προγράμματος που δεν θέλουμε αλλά υπογράφουμε.

-Όχι προς Θεού κυρία Θεομπαιχτάτου μου, μακριά από εμάς οι λαϊκισμοί και οι ακραίες ιδεολογίες. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, ο κύριος Καμμένος είναι λιτοδίαιτος;

-Μα αυτός δεν είναι αριστερός κύριε Ανετάκη μου.

-Συγνώμη, μαζί δεν κυβερνάτε;

-Ναι, αλλά όχι. Εκτός που ο κύριος Καμμένος αποτελεί το αναγκαίο καλό για τη σωτηρία της χώρας, έχει και μια ακόμα χρήση.

-Δηλαδή;

-Τον έχουμε ως παράδειγμα προς αποφυγή. Να δούνε όλοι πόσο κακό κάνει στην υγεία και στη σιλουέτα το να είναι κανείς δεξιός. Να, δείτε τον αγαπητό υπουργό παιδείας. Υπόδειγμα εγκράτειας.

-Αρχίζετε να με πείθετε κυρία Θεομπαιχτάτου. Έχετε πράγματι ακλόνητα επιχειρήματα.

-Φυσικά κύριε Ανετάκη μου. Άλλωστε ο κόσμος ήξερε πολύ καλά ποιους και τι ψήφισε, οπότε δεν υπάρχουν περιθώρια για μεμψιμοιρίες τούτη την ώρα.

-Πολύ σωστά κυρία Θεομπαιχτάτου μου. Άλλωστε το λέει κι η παροιμία.

-Ποια παροιμία;

-Τον κώλο αν βάλεις μάγειρα, σκατά σου μαγειρεύει...

Άντε χρόνια μας πολλά και λευτεριά απ' τους Θεομπαίχτες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου