Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Bρέξιτ, χιονίσειτ, ο Άγγλος θα γκ@μήσειτ

Βασίλης


Ξύπνησα πάλι σήμερα το πρωί, όχι κάτι πρωτότυπο αφού μου συμβαίνει εδώ και περισσότερο από 40 χρόνια με την ίδια συχνότητα, Πιτσιρίκο μου. Η έκπληξη θα έρθει όταν δεν θα ξυπνήσω το πρωί, αλλά προφανώς δεν θα είμαι εκεί για να την βιώσω. Ας αφήσω όμως τα μακάβρια αστεία γιατί με μαλώνει η γυναίκα μου, μάλλον γιατί δεν της αρέσουν τα μαύρα ρούχα.

Εκεί λοιπόν που στεκόμουν με την τσίμπλα στο μάτι και το πουλί στο χέρι πάνω από τη λεκάνη -ο αισθησιασμός ο ίδιος-, σκεφτόμουν πως σήμερα είναι σημαντική ημέρα.

Πρέπει να φτιάξουμε βαλίτσες και να βάλω σε μια σειρά το σπίτι γιατί φεύγουμε για διακοπές, επιτέλους.

Κάτι άλλο μου διαφεύγει επίσης, αλλά κάτσε να δεις τι είναι;

Α ναι ρε! Τι σκατά έκαναν οι Άγγλοι;

Αφού λοιπόν τελείωσα με την πρωινή μου επίσκεψη στο δωμάτιο που και ο βασιλιάς πάει μόνος, έβαλα ένα ποτήρι γάλα και άραξα στον καναπέ.

Ανοίγω το καπάκι στον φορητό, σβηστός και θέλει μια ζωή να πάρει μπροστά.

Παίρνω το ασύρματο πληκτρολόγιο στα χέρια και ανάβω την τηλεόραση, η οποία λειτουργεί αποκλειστικά σαν οθόνη για τον «μεγάλο», καθώς έχω να δω τηλεόραση περίπου 10 χρόνια. Πληκτρολογώ «ινδεπ…».

Όχι ρε διάολε, το έχω στα ελληνικά.

Το σασπένς κορυφώνεται, αλλάζω σε λατινικά και ανοίγω τη σελίδα του Independent, που μόνο ανεξάρτητος δεν είναι αλλά τέλος πάντων.

Πρώτη μούρη η κωλόφατσα του Nigel Farage που δηλώνει «νικήσαμε χωρίς να πέσει μια σφαίρα».

Αυτόματα μου ήρθε η ατάκα του διοικητή μου όταν τον είχα ρωτήσει αν ισχύει πως οι Ισραηλινοί είναι οι καλύτεροι κομμάντος στον κόσμο: «Ποιός τους γαμ@ει τους Εβραίους ρε γιατρέ, με τις πλάτες των αμερικάνων κάνουν τους μάγκες. Αν θες να γίνει δουλειά βάλε τους Εγγλέζους να την κάνουν».

Δεν θα σχολιάσω το αν ο δύκας ήταν αντισημίτης ή όχι, σχετικά δημοκρατικός μου φαινόταν για καραβανάς ειδικών δυνάμεων.

Αλλά είχε δίκαιο στο ότι η δουλειά θέλει τον Εγγλέζο της για να γίνει.

Όσο για τη δήλωση του μαλ@κα για τη σφαίρα, έπεσε σφαίρα και την έφαγε η Τζο Κοξ, αντί να την φάει αυτό το φασισταρόνι, αλλά βλέπεις δέκα ξυλιές σε ξένο κώλο δεν πονάνε που έλεγε και η γιαγιά μου.

Για τους δημοσκόπους που έπεσαν 8 ολόκληρες μονάδες έξω, 4 που δίναν προβάδισμα στην παραμονή και 4 που έφαγαν κερασμένες από την έξοδο, θα έλεγα πως αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως είναι απλά χέρια κλεμμένα από την αγροτιά και καλό θα έκαναν να πάνε να σκαλίσουν κανένα περι,βόλι στο χωριό και να κάνουν κάτι χρήσιμο αντί να ανασαίνουν τζάμπα το οξυγόνο του καταγάλανου πλανήτη μας.

Τέλος, τι ακολουθεί δεν ξέρω και δεν τολμώ να κάνω προβλέψεις. Το αφήνω σε αυτούς που νιώθουν από οικονομία και πολιτική.

Πάω τώρα να τρέξω τα δέκα χιλιόμετρά μου, γιατί έχω και ένα κορμί να παρουσιάσω στην παραλία από μεθαύριο και δεν θέλω να απογοητεύσω το κοινό μου.

Με φιλικούς χαιρετισμούς από την μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα του έτους στη Σκανδιναβία και σημαντικά κωλοσφιγμένη σε όλον τον κόσμο

Υ.Γ. ΘΑΛΑΣΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

(Αγαπητέ Βασίλη, είμαι σε ένα καφέ δίπλα στην παραλία. Ήρθα για να ανεβάσω κάνα κείμενο στο μπλογκ. Δίπλα μου είναι μια παρέα Βρετανών και ένα ζευγάρι Γερμανών. Κέρασα μπύρες τους Βρετανούς -ένα γύρο, γιατί αυτοί πίνουν σε μια μέρα όσα χαλάω εγώ σε ένα μήνα- και είπα στους Γερμανούς πως θα τους κεράσω, όταν βγει και η Γερμανία από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Έχουμε ρίξει τρελό γέλιο. Πλάκα-πλάκα, οι Γερμανοί είναι ενοχλημένοι από το Brexit. Τους βλέπω. Κάτσε, θα τους κεράσω κι αυτούς σκέτο ελληνικό καφέ με κονιάκ και παξιμάδι. Να είσαι καλά, Βασίλη. Καλές διακοπές! Μην ανησυχείς, οι θάλασσες είναι στην θέση τους. Το τσέκαρα.)

pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου