Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Η εισβολή

Αναστασία Βούλγαρη 


Η συντονισμένη ληστρική εισβολή της διεθνούς ολιγαρχίας και των ντόπιων συνεργατών της από το 2010 και μετά, στοχεύει στην κοινωνική, πολιτιστική και βιολογική εξόντωση της ελληνικής κοινωνίας, στην καταλήστευση του πλούτου της χώρας, στην εξαφάνιση της πολιτιστικής μας ταυτότητας και της ιστορικής μας μνήμης. Με λίγα λόγια στην ολική καταστροφή.

Τον Μάιο του 2010, όταν ένας Υπουργός υπέγραψε την υποθήκευση ολόκληρης της χώρας και την «αμετάκλητα και άνευ όρων» απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, ξεκίνησε ένας νέος κύκλος εξάρτησης. Οικονομικής, πολιτικής, πολιτισμικής.

Η πάγια τακτική των δυνάμεων της παγκοσμιοποίησης, με επικεφαλής τις ΗΠΑ, είναι: από τη μια η καλλιέργεια του εθνικισμού κι από την άλλη η κατεδάφιση της εθνικής, ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας των λαών, μέσω της παραχάραξης της ιστορίας, του μηδενισμού των πολιτιστικών παραδόσεων και την υποβάθμιση των όποιων πνευματικών και καλλιτεχνικών κατακτήσεων. Αποβλέπει στον κατακερματισμό των λαών και στη διάλυση των εθνικών κρατών, ώστε να εξασφαλίσει την εύκολη και επιτυχή επιβολή της οικονομικής, πολιτιστικής και στρατηγικής πολιτικής της.

Είναι ένα νέο είδος πέμπτης φάλαγγας που διαβρώνει από τα μέσα τους λαούς και τους απονευρώνει. Στην Ελλάδα αυτή τη νέα πέμπτη φάλαγγα στελεχώνουν, εδώ και δεκαετίες, οι κύκλοι των εθνομηδενιστών που κατόρθωσαν να εισχωρήσουν στους ευαίσθητους τομείς: στην παιδεία, στα ΜΜΕ, στον πολιτισμό και στην εξωτερική πολιτική.

Παράλληλα, άσκησαν μια ιδιότυπη ιδεολογική τρομοκρατία, ειδικά στον κόσμο της Αριστεράς. Οι έννοιες «έθνος», «πατρίδα» και «πατριωτισμός» ενοχοποιήθηκαν και όσοι επέμεναν να τις χρησιμοποιούν στοχοποιήθηκαν ως «ακροδεξιοί» και «εθνικιστές». Ταυτόχρονα ξεκίνησε μια εκστρατεία παραχάραξης της ιστορίας (αρθρογραφία, εκδόσεις βιβλίων, σεμινάρια, διαλέξεις, ημερίδες κ.λπ.) και απαξίωσης του διαχρονικού Αγώνα του ελληνικού λαού για λευτεριά, κοινωνική δικαιοσύνη και προκοπή και ειδικά των δυο κορυφαίων του στιγμών: της Επανάστασης του 1821 και της Εθνικής Αντίστασης.

Όταν μας επιβλήθηκε η οικονομική κρίση είχε ήδη προηγηθεί η αποβιομηχανοποίηση της χώρας, η συρρίκνωση της αγροτικής παραγωγής, η υποταγή της εξωτερικής μας πολιτικής, η κατεδάφιση της παιδείας και η επιβολή της υποκουλτούρας και του καταναλωτισμού. Κι όταν επιβλήθηκαν από τους δανειστές τα απάνθρωπα μέτρα λιτότητας, και υποθηκεύθηκε όλη η δημόσια περιουσία, και εκχωρήθηκε η οικονομία και η εξωτερική πολιτική της χώρας, το τέρας του ναζισμού (που ποτέ δεν είχε ξεριζωθεί) βγήκε από τη σκοτεινή σπηλιά του δυναμωμένο. Παράλληλα συσπειρώθηκε και το μαύρο μέτωπο της εθνικοφροσύνης. Δηλαδή η δεξιά, το κέντρο και η ακροδεξιά.

Η ελληνική αριστερά ενώ εμπνέεται από τις αξίες της Εθνικής Αντίστασης, του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ, λησμόνησε δύο λέξεις: «πατρίδα» και «πατριωτισμός» Εμπνέεται από όλα τα αντιστασιακά και απελευθερωτικά κινήματα της Ανθρωπότητας, αλλά παραβλέπει ότι είχαν και έχουν σαν βασικό τους σύνθημα τη σωτηρία της πατρίδας τους.

Τελικά, από όλους τους λαούς μόνον οι Έλληνες δεν τολμάμε να πούμε τη λέξη «πατρίδα»; Κι ας τραγουδούσαν οι πατεράδες κι οι παππούδες μας τον εθνικό ύμνο στα Μακρονήσια και στα εκτελεστικά αποσπάσματα… Τόσος αγώνας, θυσία και αίμα για τί αν όχι για την πατρίδα; Δηλαδή για τον λαό που κοπιάζει, μοχθεί και δημιουργεί. Για έναν ανθρωποκεντρικό πολιτισμό ανθρωπιάς, ελευθερίας και καλλιτεχνικών έργων ανυπέρβλητης ομορφιάς. Γιατί εμείς σήμερα επιτρέπουμε στους πατριδοκάπηλους και στους ρατσιστές να ευαγγελίζονται ότι είναι υπερασπιστές της πατρίδας, ενώ στην πράξη αποδεικνύουν ότι και ενάντια στην πατρίδα είναι και ενάντια στον ίδιο τον άνθρωπο;

Μ’ αυτά και μ’ αυτά μείναμε ανοχύρωτοι κι έτσι οι εισβολείς μάς περικύκλωσαν κι εύκολα «μπήκαν στην πόλη οι οχτροί». Επειδή όμως μετά τις διαπιστώσεις χρειάζονται οι προτάσεις, καταθέτουμε, στα πλαίσια του διαλόγου που έχει ανοίξει «Η Σφήκα», τη δική μας πρόταση : Ενότητα στη βάση των αριστερών, δημοκρατικών και προοδευτικών λαϊκών δυνάμεων με στόχο τη δημιουργία της νέας Αντίστασης προσαρμοσμένης στις νέες συνθήκες.

Αναστασία Βούλγαρη (Σχετικά με τον συντάκτη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου