Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Το πραγματικό πνεύμα των Χριστουγέννων

Του Προκόπη Μπίχτα


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη

Με λένε Θάνο και είμαι ένα καλό παιδάκι 7 χρονών. Αγαπάω τον μπαμπά, την μαμά, τον αδελφό μου Ιωάννη, την αδελφή μου την Κωνσταντίνα, τον παππού, την γιαγιά και τον σκύλο μας τον Χουζούρη. Κάθε βράδι πριν κοιμηθώ προσεύχομαι στον καλό Θεούλη να τους φυλάει όλους. Ζούμε σε ένα μεγάλο σπίτι που το αγαπάω πολύ.

Ο μπαμπάς έχει μια Μπε Εμ Βε Σεντάν, σειρά 5 που την αγαπάω πολύ, ένα Λάντ Κρούζερ που το αγαπάω κι αυτό πολύ και η μαμά ένα υβριδικό Τογιότα για να μην μολύνει την ατμόσφαιρα και το αγαπάω πολύ κι αυτό.

Έχουμε κι ένα ταχύπλοο για να πηγαίνουμε βόλτες και το αγαπάω κι αυτό πολύ.

Ο μπαμπάς και η μαμά είναι πολύ καλοί και κάθε χρόνο τρέχουν στον Μαραθώνιο του Δήμου Αθηναίων ντυμένοι Αγιοβασίληδες.

Όταν μεγαλώσω θα γίνω διευθυντής ανθρωπιστικής ΜΚΟ και θα δουλεύω στην ΜΚΟ του μπαμπά μου γιατί ο μπαμπάς λέει ότι αυτές είναι δουλειές που βγάζουν καλά λεφτά. Για τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις ένα iPad με οθόνη 16 ιντσών, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκινητάκι Φερράρι για να κάνω βόλτες στον κήπο μας και μια ρακέτα του τένις.

O μπαμπάς λέει ότι πολλά παιδάκια της ηλικίας μου και της ηλικίας του Ιωάννη και της Κωνσταντίνας στην Ελλαδα λιποθυμούν από την πείνα στα σχολεία τους, άλλα παιδάκια κοιμούνται στους δρόμους και άλλα καίγονται μέσα στα σπίτια τους. Άλλα παιδάκια, πάλι, σκοτώνονται στην Παλαιστίνη, την Συρία, την Αφρική, το Κουρδιστάν κι αλλού ή πνίγονται στη θάλασσα, αλλά εμείς δεν θα σκοτωθούμε, γιατί έχουμε καλούς και υπεύθυνους γονείς, ενώ εκείνα τα παιδάκια είχαν κακούς γονείς.

Λοιπόν, αφού πεθαίνουν τόσα πολλά παιδάκια, θα ήθελα να φέρεις σ’ εμένα και τα αδελφάκια μου μερικά από τα δώρα που είχες ετοιμάσει για εκείνα τα παιδάκια και που τώρα σου περισσεύουν.

Θάνος

Αγαπημένε μου Θάνο

Θα σου φέρω τα δώρα σου, αλλά δεν είχα ετοιμάσει δώρα για εκείνα τα παιδάκια, γιατί ήταν κακά παιδιά που δεν αγαπούσαν τον μπαμπά τους, την μαμά τους, τα αδελφάκια τους, τους παππούδες τους και τις γιαγιάδες τους και όχι καλά παιδάκια σαν εσένα.

Άγιος Βασίλης.



Προκόπης Μπίχτας: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου